hoe kan ik me inschrijven voor klooster casting?

ik ben op de site http://kloostercasting.com/Kloostercasting/Klooster1.html
geweest en het is niet helemaal duidelijk wat ik moet doen dus als jullie weten want ik moet sturen in die brief of wat dan ook zeg dat dan:)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Een mailtje sturen naar info@kloostercasting.com begrijp ik uit de site.

Toegevoegd na 3 minuten:
Misschien heb ik uw vraag niet goed begrepen. En is mijn antwoord niet wat u bedoelt.
U kunt wel op genoemd mailadres vragen wat u precies moet doen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Zo van: ik wil me graag inschrijven voor Kloostercasting. Watmoet ik hiervoor doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt je daar helemaal niet inschrijven.
Dit staat duidelijk op de site:

"Kloostercasting is geen castingbureau en heeft geen eigen talenten-bestand.
Arianda Schepens en Harry Klooster zijn onafhankelijke castingdirectors."

De website, (of beter gezegd pagina), is meer bedoeld voor producenten, regisseurs, televisiemakers en reclamebureaus. Zoals je ziet, kunnen zij ook rechtstreeks contact opnemen per mobiel.

Omdat ze het in de tekst hebben over "we zijn steeds op zoek naar nieuw talent", kan dat uitgelegd worden, als dat zij op zoek zijn, en hopen dat je je aanmeldt. Maar dat zinnetje is alleen maar wervend bedoeld voor de doelgroep. Ze geven daarmee aan, dat ze de boel nauwlettend in de gaten houden en steeds talenten-bestanden van anderen raadplegen. Ze hebben zèlf immers geen bestand, dus kun je je ook niet inschrijven of aanmelden. Dàt moet je via een castingbureau doen, en dan kun je alleen maar hopen dat Kloostercasting je via dat bureau ontdekt.