Wat is het verschil tussen een inkoopplan en een inkoophandboek?

Op mijn stage wil ik een boek maken met procedures voor de organisatie om inkoop professioneel aan te pakken. in mijn plan van aanpak heb ik dit inkoophandboek genoemd, maar hij zegt dat dit niet hetzelfde is als wat ik wil doen. ik kan er niet veel zinnigs over vinden. wie weet wat ik WEL wil maken?

Toegevoegd na 19 uur:
momenteel zijn er geen beleid en procedures op inkoop. Om structuur aan te brengen in inkoop wil ik met de zes inkoopfasen volgens van Weele (specificeren, selecteren, contracteren, bestellen, bewaken en nazorg) taken bevoegdheden en verantwoordelijkheden vastleggen en procedures uitschrijven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je met de inkoop professioneel aanpakken?

Antwoorden (1)

http://www.modemanagement.nl/page8.php?post=64
Bij vragen mail mij info@modemanagement.
Groet Cor van Laar
Modemanagement