Welke diploma's heeft Steve jobs en wat welke diploma's heb je tegenwoordig nodig om bij Apple te werken? (Zie beschrijvig)

Als wilt werken als ontwerper of een belangrijke status bij Apple wil.
Moet je dan ook Havo/VWO Hebben gedaan en universiteit of kan het ook met een mavo diploma?
Met bron als het kan.

MVG SYDK

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Voor zover ik weet hoef je alleen maar heel slim en/of creatief te zijn om bij Apple te werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aanvulling: alles wat je verder wilt weten op http://nl.wikipedia.org/wiki/Steve_Jobs
Als je een kijkje neemt op http://www.apple.com/jobs/nl/corporate.html#marketing , dan zie je aan de linkerkant allerlei functies. Als je bijvoorbeeld iets in de functie 'Marketing' wilt doen bij Apple, dan klik je vervolgens op "Alle Marketing-functies". Helaas staan er geen vacatures open, maar aan de rechterkant valt wel te lezen:

"Wanneer er een functie beschikbaar komt die past bij je cv, nemen we contact met je op om de volgende stappen te bespreken.

Je hoeft niet per se een Apple expert te zijn.
Uiteraard is voor sommige functies diepgaande kennis van onze technologie vereist. Maar in de meeste gevallen is het voldoende om een goed oog voor detail te hebben en goed in teamverband te kunnen werken."

Dus volgens mij maakt het niet zoveel uit wat voor opleiding je gedaan hebt, als je maar bij het bedrijf past.

Toegevoegd na 1 minuut:
Tevens maakt het niet zoveel uit welke diploma's Steve Jobs had, als je bovenaan je eigen bedrijf staat ga je jezelf niet verplichten een diploma te hebben om bij je eigen bedrijf te kunnen werken.