ik ben 14 jaar oud en wil graag vakken vullen bij ah maar mag je dat wel doen als je 14 bent?

ik ben 14 jaar oud mag ik dan wel bij ah vakkenvullen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (5)

Helaas,
Dat mag pas als je 15 bent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het navragen bij de Ah bij jou in de buurt. Bij de Ah waar ik werk hadden we enkele jaren geleden ook jeugd van 14, deze moxhten echter geen vakken vullen, maar alleen 'spiegelen'
Ja, voor op zaterdag wel. En misschien dat je baas je in vakanties ook wel inplant. Bij mij @ c1000 is dat iig zo.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rutge, Je mag als 14 jarige nooit in de supermarkt werken.
Als iemand dat merkt heeft zijn baas een probleem
Dat mag pas vanaf je 15e.
Het is echter zo, dat je op je vijftiende nog aan veel regels gebonden bent wat betreft werktijden. Dit hoeft geen probleem te zijn op je 15e, maar om die reden willen supermarkten soms ook pas mensen aannemen die 16 zijn, omdat ze dan niet aan zoveel regels gebonden zijn. Officieel mag het dsu pas vanaf je vijftiende
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt op je 15e ,
Mijn broer was 1 jaar geleden ook 14 en wou bij de AH gaan werken alleen hij moest 15 zijn.. Dat is bijna bij alle winkels zo bij sommige zelfs 16.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Officieel mag het niet! Maaar je kunt het altijd vragen en je kunt altijd een sollicitatieformulier invullen, als de baas soepel is en echt mensen nodig heeft in de winkel, zou hij een uitzondering kunnen maken.
Je mag dan sowieso niet de vracht uitladen, maar wel vullen en spiegelen.

Dus gewoon vragen!
En voor je het weet ben je al 15