wat voor bijbaantjes kunnen jongens van 13jaar doen in

hallo ik ben 13jaar en zoek een bijbaantje om extra geld te kunnen verdienen zou iemand mij een paar leuke tips willen geven

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (5)

krantenwijkje
folders verspreiden
vakkenvullen in de supermarkt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in welke winkels mag je als 13 jarige dan vakken vullen in de winkels die ik ken moet je 15 zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom de min...kijk even bij panteo
waarom geef diegene geen min...
omdat hij een mod is?
Momenteel: fruit plukken. Appels en peren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als 13- of 14-jarige wil je wel eens een extra zakcentje verdienen. Misschien lijkt een krantenwijk je wel wat, of vakken vullen in de supermarkt. Maar je moet ook nog naar school en huiswerk maken. Je mag daarom niet te veel werken en niet alles doen.

Op schooldagen mag je na schooltijd lichte karweitjes in je eigen omgeving doen, zoals oppassen bij familie of kennissen, auto's wassen, helpen bij het verspreiden van folders en dieren voeren op een kinderboerderij. Dit mag hooguit 2 uur per schooldag. Een krantenwijk mag je nog niet hebben.

Op zaterdag mag je maximaal 7 uur werken. Naast de klusjes in je eigen omgeving mag je dan ook licht, ongevaarlijk werk doen, zoals helpen met vakken vullen en groenten oogsten of fruit plukken. Met 'helpen' wordt bedoeld dat je het werk niet helemaal zelfstandig mag doen en dat er altijd een volwassene in de buurt moet zijn om op je te letten. Werk in een fabriek of magazijn en achter de kassa is verboden. In totaal mag je per schoolweek niet meer dan 12 uur werken.

Voor de vakantie zijn de regels wat minder streng. Je mag in totaal 4 weken werken, waarvan 3 weken aaneen. Per vakantiedag is het maximum 7 uur, per vakantieweek 35 uur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een goed idee hebt voor een website kun je op een gratis website, ik gebruik webs.com, een website maken. En daarmee kun je geld verdienen door middel van het plaatsen van advertenties. Maar je moet een goed idee hebben voor een website. Dus echt iets leuks, leerzaams, of iets anders waardoor je ernaartoe wilt gaan. En dan promoten, veel links naar je website vragen. En dan zal je hoger in google komen te staan op een gegeven moment en dus meer bezoekers. Tenminste als er op die term wordt gezocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk maar eens op zoekbijbaan

http://www.zoekbijbaan.nl/categorie/bijbaantje-13-jaar