Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik een job, met als functie omschrijving : orders klaarmaken, & de facturen inorde maken vn binnenkomende bestellingen zoals bij La Redoute?

Ik ben dus op zoek naar een vacature bij een soort webwinkel zoals la redoute, Yves rocher, iets waar mensen online kunnen kopen . Ik zou graag instaan voor die binnenkomende bestellingen, maar hoe moet ik op zoek gaan naar zo'n job ? En heeft er iemand een idee van winkel..

Toegevoegd na 15 minuten:
Bij welke webwinkel kan ik volgens jullie best eens kijken?
(België)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
773

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

hou de websites van dergelijke bedrijven in de gaten. Vaak hebben webwinkels ook een kopje "vacatures". open gekomen plekken worden dan op de site kenbaar gemaakt, waarna je contact op kan nemen.

Uiteraard kun je ook een open sollicitatie doen, door gewoon op goed geluk je wens kenbaar te maken.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Volgens mij heet dat soort werk orderpicking, en moet je op zoek naar een vacature voor een orderpicker.
Meestal gaat het dan niet om een webwinkel, maar om een of ander bedrijf waar je met een heftruck in een magazijn pallets vol moet laden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding