Ik ben 15 en werk bij de c1000 achter de kassa, mag dit eigenlijk wel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je atheneum doet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is ook discriminerend.
Kimath
12 jaar geleden
Wat heeft de school er nu mee te maken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet waar van atheneum, je moet gewoon 16 jaar zijn.

Het beste antwoord

Nee, dat mag niet:

Een 15 jarige mag
•zelfstandig werken. Dit werk mag niet te zwaar zijn. Een 15 jarige mag dus niet werken met bijvoorbeeld een (snij) machine. Ook mag een 15 jarige geen werk doen waar hij zelf verantwoordelijk is voor geldzaken, bijvoorbeeld werken achter de kassa;

Toegevoegd na 1 minuut:
Vakcentrum - Jongeren
www.vakcentrum.nl/pages/461/Personeel/.../Jongeren.html - In cacheOok mag een 13 jarige niet achter de kassa
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee dit mag niet, om achter de kassa te werken moet je 16 zijn. Dit In verband met het geld.