Leer volgens de sq3r methode... Zie link...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Doe het samen met iemand anders.
Kun je elkaar motiveren en overhoren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe het wanner je je goed voelt en goed kan concentreren, En stel het niet uit XD
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat ik altijd deed:
Goed opletten tijdens de les. Steek je het meeste van op.
En verder proeftoetsen maken. Vragen die ik niet kon beantwoorden me fout beantwoorden. Daar ging ik over leren. En de rest las ik nog ff een keer door, want daar wist ik al genoeg van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
doe het niet te lang. niet langer dan 50 minuten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weet niet of het origineel is, maar wat heel goed werk is de stof die je leest samenvatten terwijl je het leest. Pak je laptop erbij of een noteblok, lees de stof en schrijf ondertussen de rode lijn van wat je leest op.

Andersom kan ook. Download via studentsonly oid een samenvatting uit. Lees deze en zoek in je boek op wat je niet begrijpt uit de samenvatting

De eerste werkt natuurlijk beter, omdat je de samenvatting zelf hebt gemaakt..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hang door het hele huis briefjes.
In ieder geval op die plekken waar je veel komt.
Telkens de briefjes lezen.
Zo stop je ongemerkt de kennis in je hoofd.