Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

nee, het schijnen wel hele goede slagers te kunnen zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Nee, wel te gebruiken als afwasser.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ook als afwasser doen ze het goed
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom niet. Ga alleen niet in op een uitnodiging om een weekendje besloten te gaan survivalen in de Ardennen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik gee maar 2 x antwoord omdat er op 1 of andere rare reden maar een maximaal aantal reacties mag geven per dag

Maar meneer voor me we denken echt hetzelfde !!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Borderliners kunnen worden omschreven als mensen met een zeer instabiele persoonlijkheid. Ze hebben last van stemmingswisselingen en kunnen ernstige depressieve buien ervaren, angstig zijn of boos worden zonder dat hier enige aanleiding toe is.

Hoewel Borderline geen invloed zal hebben op iemands kookkwaliteiten is het de vraag of je 'zo iemand' wel als chef in je restaurant zou willen hebben. Ze beschikken over slechte interpersoonlijke vaardigheden; ze kunnen geen goede contacten/ relaties onderhouden met mensen (collega's/ bediening).

Conclusie: niet de meest ideale werknemer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik dacht dat alle fatsoenlijke zelfrespecterende chefs borderline hadden?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat die hoogstens last van ADHD hebben, maar een Borderliner lijkt mij niet de meest ideale chef, je weet nooit wat je op je bord krijgt....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Re: TonyManana

''Borderliners kunnen worden omschreven als mensen met een zeer instabiele persoonlijkheid. Ze hebben last van stemmingswisselingen en kunnen ernstige depressieve buien ervaren, angstig zijn of boos worden zonder dat hier enige aanleiding toe is.''

Ik denk dat het wel een chef kan zijn, kijk maar naar Gordon Ramsey die kan ook lekker uit zijn vel vliegen als er iets mis gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding