wat zijn leuke bijbaantjes?

voor ongeveer 15 jaar en voor in de zomervakantie en misschien nog daarna en wat leuk verdient

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Op een camping werken is erg leuk en gezellig!
Misschien idd in een supermarkt.
Bijvoorbeeld op ameland dan heb je als je vrij bent toch een beetje vakantie als je naar het strand gaat enz.

En vaak kan je in de vakantie dan nog terug komen om te werken.
Maar ik zou wel snel wat gaan zoeken want ze zullen nu allemaal wel mensen aan gaan nemen als ze dat niet al gedaan hebben!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Bollen rapen en bollen pellen.
Altijd reuze gezellig bij de bollenboeren.
Wel vroeg op en hard werken maar meer verdienen dan in de supermarkt.
Hele generaties hebben daar hun brommers of vakanties mee betaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
doet al weer zeer aan mijn handen als ik er aan denk. haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En me rug, en m'n knieën maar dat mocht de pret niet drukken.
En als dan het land eindelijk leeg was.... BOLLENBIER !!! hahaha
"Leuk" is natuurlijk een heel breed begrip. De ene vind het heel leuk om simpel bezig te zijn (Vakkenvullen bijv). Een andere is liever met mensen bezig.

Ik zelf ben begonnen in een pretpark/speelpark als bijbaan (Oud valkeveen). Dit doe ik nu nog steeds naast mijn studie. Dit vind ik nog steeds erg leuk.

Dus zal even nagaan waar je interesses liggen en daaruit gaan kijken of je wat kan vinden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aardbeien plukken ,dieren verzorgen ligt ook aan wat jij als 'leuk' beschouwt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met 2 mensen is kranten lopen ook wel leuk en vakken ukken maar niets is egt leuk! Maar je krijg er wel geld voor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Landelijke woonomgeving? In de tomatenkas of de bloemenkas, van 7 uur tot 2. Heb je de rest van de dag voor jezelf.

De vakken vullen bij de winkeliers.

Honden uitlaten van mensen in je buurt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Hema achter de taartentoonbank of worstenverkoop.