hoe maak ik een cv

ik wil graag weten hoe ik mijn cv maak.
kan iemand dit mij helder uitleggen?
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
bamibal
12 jaar geleden
Wat is er precies stuk? :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha nee, wij hebben pas een nieuwe hr ketel laten plaatsen, en die doet het nog, dus ja, ik bedoel een curriculum vitea

Antwoorden (4)

De EU biedt een CV bouwer aan, welke langzaam internationaal een standaard begint te worden voor allerlei sollicitatie procedures. Dit is vooral handig als je international solliciteert, aangezien de CV standaarden per land verschillen.

http://europass.cedefop.europa.eu/europass/home/vernav/Europass+Documents/Europass+CV.csp

Toegevoegd na 1 minuut:
Overigens: Een CV is niets meer of minder dan een document wat aangeeft wie je bent, wat je kan en wat je gedaan hebt:

Begin met je persoonsgegevens, dan je huidige werk, dan werk ervaring, dan opleidingen, en eventuele publicaties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het makkelijkste is via google of een andere zoekmachine een voorbeeld te zoeken en dit dan gewoon over te namen maar dan met je eigen gegevens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier kun je veel info vinden met voorbeelden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je weinig weet over een cv maken is deze site erg handig.

http://www.123brief.nl/cv/

Een cv moet al je persoonlijke informatie bevatten, welke opleidingen je gevolgd hebt, waar je gewerkt heb. en in welke periodes.
Je kan hierbij ook referenties plaatsen, oude werkgevers die goede dingen over jou te vertellen hebben.
En natuurlijk kun je ook hobbies hierin zetten, het is belangrijk dat je het zo aantrekkelijk mogelijk maakt voor je toekomstige werkgever.

Succes!