Hoe hoog is het Nederlandse werkeloosheidspercentage over een maand?

Toegevoegd na 6 minuten:
a.u.b. met 'educated guess'

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

De werkloosheidcijfers van het CBS worden over 3 maanden berekend. De cijfers over de periode december - februari gaven een werkloosheidspercentage van 5,7% van de beroepsbevolking aan.
Gezien de stijgende trend vermoed ik dat het komende werkloosheidscijfer tussen de 5,8% en 6,0% zal liggen.

22 april worden de cijfers over januari - maart bekend gemaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

for all we know, valt er weer een dsb om of een philips of een unilever of demissionair kabinet, niks over te zeggen dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb geen glazen bolletje, maar cijfers van het CBS over deze maand, samen met het verloop van het afgelopen half jaar kunnen een indicatie geven, zie link
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ongeveer 6,2% zei wout nellink

en hij is de meester