Hoe kom ik aan vrijwilligerswerk op Lowlands 2011?

De kaartjes voor Lowlands dit jaar zijn me aan mijn neus voorbij gevlogen, en daar kan ik het natuurlijk niet bij laten zitten...
Aangezien ik mijn kans een in de herverkoop gegooid ex-zwartverkoop kaartje te kunnen bemachtigen uiterst klein acht ben ik nu maar op zoek naar vrijwilligerswerk op het befaamde festival.
Graag zo licht mogelijke arbeid en zo min mogelijk uren, natuurlijk... Er moet nog gefeest kunnen worden. ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat je dan wel moet werken hahahahah
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik kan er ook zo terecht als event security officer, maar dan blijft er erg weinig tijd over om het festival ONveilig te maken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmmm, je inspireert me! ;)

Antwoorden (3)

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze nog iemand zoeken voor het ontstoppen van de volgekotste toiletten.

als je interesse hebt, stuur dan even een mailjte... ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via popcentra in het land, bij jou in de buurt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Popcentra? Zoals?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar ga jij naar concerten? Daar! Die worden door lowlands aangeschreven voor vrijwillligwrswerk! Vaak moet je daar al wel vrijwilqerk doen, zijn de krenten uit de pap nl.!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is mij niet helemaal duidelijk wat je bedoelt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij bedoelt dat vrijwiligers bij poppodia ook op lowlands werken de organisator schrijft deze podia aan met het verzoek of zijn vrijwilligers kunnen regelen
http://www.amnesty.nl/in_actie_aanmelding/ll10_vrijwilligers/

Misschien is dit iets?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, ik zie dat het voor een ander jaar is geweest, maar je hebt nu het adres. Wie weet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, wellicht staan ze er dit jaar weer... Dank!