Hoe verdien veel geld bij acn?

Wie heeft er ervaring met acn? Ik ben inmiddels lid geworden en heb 500 euro betaald.. Nu heb ik uitgerekend hoeveel ik ongeveer in de maand kan krijgen.. Ik heb wat mensen laten overstappen op gas en stroom en bij elkaar is het 200euro wat acn verdiend op hun terwijl ik daarvan maar 2 euro krijg van de 4 mensen!! Bij de presentatie was er iemand van 19jaar die 5000 euro verdiende per maand maar mijn vraag is: Hoe kan dat!! zoveel familie en kennissen heb ik niet hoor!!! Wie kan mij a.u.b. zo snel mogenlijk helpen want mijn andere vraag is ben ik in de bood genomen???

alvast bedankt,

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik was even vergeten bij te zetten dat ik 1procent krijg van het bedrag dat hun dankzij mij verdienen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (2)

ACN klinkt heel erg leuk, ik heb er zelf ook over zitten nadenken. Je moet alleen niet denken dat je met een uurtje per dag klaar bent, als je dat wel wilt is dat niet de goede branche voor jou. Ook is het zo dat in de geschiedenis heel veel van dit soort piramidespelletjes gespeeld zijn en alleen de eerste 5 a 6 lagen er veel mee verdiend hebben.

Die jongen van 19 jaar die 5000 euro verdient is er waarschijnlijk dag en nacht mee bezig en onderdeel van de 0,01% van de mensen die er daadwerkelijk winst uit halen. Reken maar uit, als hij er 5000 euro mee verdient zou dat ongeveer betekenen dat hij 500.000 euro aan contracten heeft uitstaan of dat hij heel veel mensen in de lagen onder zich heeft.

Maar goed, ACN richt zich dus op mensen die goedgelovig zijn en 500 euro weggeven aan ACN voor eigenlijk helemaal niks.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is het hem juist! In de presentatie bleek dat dat juist niet zo was! Diegene die zoveel verdiende deed het 5 uurtjes per week en het is de bedoeling dat je het alleen bij vrienden, familie en kennissen doet!! want ik ben er heel de dagen door mee bezig om mensen over te halen maar niemand die het wilt! En ik ben idd wel heel goedgelovig als iemand iets heel moois ophemelt haha maar idd nu doe ik het echt voor niks!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In die presentatie BLEEK dat het niet zo was? Of zeiden ze dat het niet zo was? Groot verschil met dit soort praktijken. Ik zou er het beste van maken en gewoon je verlies pakken. Een waardevolle les van 500 euro, if it's too good to be true, it's just too good to be true.
google maar eens op 'ACN oplichters 2012". Ik wil je niet demoraliseren maar dit riekt naar een soort van pyramide achtig iets. MLM materie. Ik stel je eigenlijk één simpele vraag: als jij een methode hebt gevonden om heel snel heel rijk te worden, ga je dat dan delen met een heleboel mensen? Waarschijnlijk niet, dat houd je voor jezelf. ACN denkt daar kennelijk anders over en dus is het geen zuivere koffie vermoed ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo allemaal, Bedankt voor de reacties en ik ben er al helemaal uit!!
Ik was alleen naar het grote geld aan het kijken en nu weet ik wel wat ik moet doen!!
Ook heb ik wat foutjes gemaakt maar nu heb ik alles berekend!! en ben ik weer tevreden!! Ik d8 ook dat het een piramide spel was maar dat is niet zo een piramide gaat door zodat de eerste sowieso het meeste verdient en bij acn stopt het!! En de meeste dingen op de site zijn mensen die net als ik even niks snapten alleen ik ga er nu 24uur per dag mee door!! En eerlijk gezegd zou ik wel tips geven aan mensen want ik hou van helpen!! En mijn tip is: als je lui en wantrouwig ben moet je er niet aan beginnen! maar als je positief ben, ondernemend en alles behalve lui dan kan je net als ik iets voor acn doen!! Maar w8 op een goede bonus zorg van te voren dat mensen zich van te vore bij je aansluiten en probeer je familie en vrienden snel over te laten stappen zo kan je goud geld verdienen en ik weet dat nu :D Maar stop nooit met werken of leren!! IEDEREEN BEDANKT GROETJESS