hoe kun je een zinvolle evaluatie van een verandertraject van een kantoorafdeling laten plaatsvinden?

Het afgelopen jaar hebben er op mijn werk een aantal veranderingen plaatsgevonden. Dit moet - zoals het een modern kantoor betaamt - geëvalueerd worden. Door het formuleren van vragen kun je inventariseren hoe e.e.a. werd ervaren. Ik kan daar wel wat hulp bij gebruiken. Wat voor vragen zou ik mij en mijn collega's kunnen stellen om een goed beeld te krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

- Ben je voldoende betrokken geweest bij de veranderingen?

- Heb je het gevoel dat je gehoord bent?

- Welke voor- en nadelen ervaar je na de veranderingen?

- Tegen welke knelpunten loop je op?

- Zijn er punten die anders hadden gemoeten?

- Hoe heb je de veranderingen in zijn algemeenheid ervaren?

- Als jij nog iets mocht veranderen wat zou dat zijn?

- Vind je dat je werkzaamheden erop vooruit zijn gegaan?

- Wat vind je het grootste voordeel van de veranderingen?

enz. enz. enz.