Commerciële opleidingen

Welke commerciële opleidingen heb je nog meer dan commerciële economie en small business retail management

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Binnen commerciële economie heb je ook nog de mogelijkheid om je te specialiseren in CE-Leisure management (vrijetijdsmanagement). Naast CE bestaat International Business and Management Studies (IBMS=Engelstalig). Dit is ook een commerciele opleiding, maar hierbij ligt de nadruk sterk op het internationale karakter en een toekomstige baan binnen een internationale bedrijfsomgeving.