Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet waar de afkorting "EUMO" voor staat!

Het staat bij een vacature en ik kan al mededelen dat het geen officiële of erkende afkorting is want ik heb alle bronnen behalve jullie afgestruind :( hoop op een snelle en correcte antwoord! Btw onder de afkorting staat nog een afkorting nl. "LIEMEA" dit staat voor Leading Institutions in Europe MiddleEast and Africa

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
556

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het enige dat ik kan vinden is:
Eastern University Mathematics Olympiad

http://www.acronymgeek.com/EUMO
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gezien je andere afkorting zou het "EUropa en Midden Oosten" kunnen zijn, maar dan is het zoals je al zei geen "officiele" afkorting. Of is de tekst waarin de afkorting voorkwam niet in het Nederlands ? In dat geval zou mijn antwoord dan niet goed zijn... Kun je misschien het stuk tekst plaatsen waarin de afkorting gebruikt wordt ?

Toegevoegd na 1 dag:
Ik ben bang dat mijn antwoord toch fout is, het komt veel voor op Engelstalige vacatures, dus het zal niet iets Nederlands zijn. "European Main Office" zou nog kunnen, maar ik denk eerder dat het gezocht moet worden in de richting van bepaalde (europees erkende?) diploma's / kwalificaties.

Overigens kan ik over LIEMEA ook heel weinig vinden, toch gek dat deze afkortingen vele malen gebruikt worden zonder uitleg.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding