Wat kun je het beste doen in je pauze?

Het is te koud om een stukkie te lopen, en je zit aleen zonder pc..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Te koud om te lopen? Das juist heerlijk met dit weer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Te glad en te koud voor mij;-)
Ben een koukleum eerste klas;-))

Het beste antwoord

Ik zou zeggen: ga toch maar een stukje lopen! Misschien denk je dat het te koud is maar neem dan stevige schoenen, een sjaal en handschoenen mee van huis.
Zo lekker is het om even een frisse neus te halen, daar kikker je meer van op dan in een warm gebouw te blijven hangen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (20)

Een lekkere lunch bereiden en daarvan uitgebreid genieten :)

Werkse.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iets meenemen om te lezen, of een puzzelboekje.
je zou een een spel handcomputertje mee kunnen nemen
14 jaar geleden
zeker iets eten... en verder kan iedereen dat het beste zelf inplannen iig iets waar bij je je even ontspant.. even op andere gedachten komt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Persoonlijk vind ik het NOOIT te koud om een stukkie te lopen (hooguit om stil te staan), zeker als je de hele dag in een smerig bedompt en verwamd kantoorgebouw zit, maar voor dergelijke noodgevallen heb ik altijd een puzzelboekje, iets te lezen en een notitieblok en pen om iets te schrijven/tekenen/ontwerpen in de tas. Hoe meer pauzes hoe liever !!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat antwoord had ik ook in gedachten.
Het is nooit te koud om een wandelingetje te maken.
Alleen als het met bakken uit de hemel komt, dan is wandelen niet zo prettig.
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eeh...nee. Dat zijn dan ook mijn 'noodgevallen' ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En een onverwarmd kantoorgebouw is ook heerlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
90 % van het jaar wel ja, op dit moment mag de kachel van mij wel op 18 hoor....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach, als het met bakken uit de hemel komt bestaat er nog altijd 'de paraplu'!
Ga mediteren, of neem een goed boek mee. Of tekenpapier.
14 jaar geleden
Heb je mobiel internet?
Ik zou zeggen surf maar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga pauzeren, wellicht is dat een idee...

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus neem dan pauze van alles en die niets... Totaal niets... Kijk maar eens hoe het systeem zich verzet tegen niets doen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met collega's naar buiten gaan en een sneeuwballengevecht starten. Gegarandeerd dat je het warm krijgt.
Spreek uit eigen ervaring (alleen vervelend dat collega's ook teruggooien)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon lekker genieten van het niets doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Internet op je telefoon nemen en dan rondneuzen op gv.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je in een beetje groot gebouw werkt, kan je ook binnen een stukje wandelen. Een paar keer de trap op en af lopen of rennen, laat je bloed en energie ook weer lekker doorstromen. Als je werk doet waarbij je vooral zit, is dat kleine beetje beweging tussen je werk door echt goed voor je, zowel voor je lichaam als voor je stemming.
Andere dingen die je kan doen is een mp3speler meenemen en wat leuke liedjes luisteren, telefoneren, een boek lezen of mediteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Potje masturberen op het damestoilet, dan geniet je pas echt van je pauze!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek een beschut plekje en ga even lekker maffen.Wel je wekkertje(mobiel)zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook al is het koud, wandelen is het allerbeste.
Maar als je het heel vervelend vindt kun je een spelletje doen met je collega's. Yatzee of kaarten is altijd leuk om even te doen. Bovendien versterkt dat de band.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oeps...ik zie dat je schrijft, dat je alleen zit. Sorry.
Dan zou ik lekker gaan lezen of grondoefeningen doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een reisgids doorbladeren en lekker wegdromen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je graag leest neem je boek mee naar je werk.Als het mogelijk is :
Organiseer een gezamenlijke lunch met andere collega's op je werk die zullen ook pauze hebben. Neem je tosti apparaat mee bak tosties en van die zakjes cup-a-soep maak het gezellig dan komen ze op de geur af. Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Gewoon even rusten iets doen waardoor je weer even opknapt, lunchen wss, beetje op je gemak voor de verandering, idd puzzelen of iets tekenen/schrijven, water in je gezicht gooien zodat je weer wakker word ectera ectera
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk eens goed na over een hele 'goeie vraag'!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
praten met je vrienden en door het hele gebouw heen lopen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga een spelletje spelen op je Telefoon
Iemand sms'en of bellen waneer t dan eindelijk kan?