Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet raad voor mijn werk?

Hallo Allemaal, Ik ben 14 jaar en wil graag aan het werk,
Wie weet goede vacatures in zutphen en warnsveld(Gelderland)?
Maakt niet uit voor wat, Liefst kassawerk.

BVD

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
678

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op je 14e mag je nog niet achter een kassa.

Tip: Ga alle winkels af waar je zou willen werken en vraag of ze wat voor je hebben. Op je 14e mag je nog niet veel doen, hou daar rekening mee.

http://www.jurofoon.nl/jurofoonjournaal/200407/werk_regels_jongeren.asp
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

je kan beter nog eventjes wachten met werken. als 14 jarige kan je niet achter de kassa vrees ik, anders doe maar iets van een krante wijkje ofzo dat kan wel.

Toegevoegd na 2 minuten:
bij ons in de AH moet je 16 jaar zijn om er te werken, dit geld voor verkoopklaar, vers en ook Kassa
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iets van een krantenwijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind werken met 14 jaar wel erg jong!!
Geniet nog van je jeugd, voor je het weet verlang je terug naar die tijd...geloof me!!!
Wacht nog een jaartje en dan kun je tenminste voor ''leuke'' baantjes gaan , zoals pompbediende, tankstation medewerker en dergelijke. Ik begon ook op mijn 15e!!...tijd genoeg, je moet je hele leven nog werken!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit vind ik een prima antwoord!+
Toen ik 14 was, ging ik augurken plukken, worteltjes bossen, dille snijden, komkommers plukken, etc.
Om in een supermarkt te mogen werken, moet je 16 jaar zijn. Is wel superleuk werk om bij te verdienen, maar de komende twee jaar moet het bij de tuinder ook wel lukken (als die in je buurt zit, natuurlijk).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding