wat nou als je niet betaald krijgt voor je gewerkte uren of als de betaling wordt vertraagd voor een of andere reden? wat kan je doen en hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ga in gesprek met degene die in gebreke blijft, dat lijkt mij een eerste stap....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of je lid bent van een vakbond, maar als mij dat zou overkomen zou ik mijn vakbond bellen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga ervan uit dat je een geschreven contract hebt met die persoon..

1. Ga in gesprek met die persoon. Ga bijvoorkeur het gesprek weer uit met een ondertekende verklaring dat het bedrag voor een bepaalde datum betaald is.
2. Geen succes? Stel ze in gebreke, en stuur nog een laatste aanmaning.
3. Geef het over aan een incasso bureau.