Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Vanuit menselijke vaardigheden gezien eigenlijk niet zo veel als je zou denken. In principe is alles te leren en is het ook echt onzin om te stellen dat mensen met bijvoorbeeld ervaring in de verkoop van bananen niet ineens ook prima computers kunnen verkopen. Het gaat om de sociale communicatieve vaardigheid die er onder ligt. Hoe simpeler het werk des te sterker is dat van toepassing. Dus als ik die lijn doortrek zeg ik dat het niet verder komt dan misschien 100 type beroepen maximaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er zijn net zo veel beroepen als mensen die werken, je mag zeggen dat de naam van de functie hetzelfde is, maar elke werkzaamheid is verschillend... Vakkenvuller bij de Lidl is weer anders dan vakkenvuller bij de Aldi...

What´s in a name?

En dan heb je verschillende namen, maar wel hetzelfde werk, bv postbode in Groningen en stratenmaker in Almere zijn beiden sloofwerkzaamheden...

What´s in a name?

:-))

Dus er zijn 40.004 beroepen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit zijn er erg veel...

Ik ben ooit na het maken van een beroepskeuzetest van het CWI geschikt bevonden voor ruim 25.000 beroepen...

De meest interesante vond ik wel dat ik geschikt was voor de functie van 'Generaal-Majoor' die dan werkzaam is als 'Chef-kok' in de kantine op een kazerne...

Dat zijn overigens 2 dingen, waarvan ik na enig speurwerk van weet dat deze twee in de combinatie zoals het CWI deze heeft gegeven niet voorkomen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding