Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iemand een idee wat ik (25 jaar, parttime baantje) netto ongeveer over zal houden bij een uurloon van €12,50 bruto?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

Hoeveel uur ga je werken? Ga je het hele jaar werken? Heb je loonheffingskorting? Studiefinanciering? ...

Afhankelijk daarvan zul je ongeveer 70% over houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op BrutoNetto kan je uit rekenen hoeveel je ongeveer overhoudt. Het kan een paar cent verschil zijn maar zeker geen tientallen euro's/

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb even snel een grove berekening voor je gemaakt je houdt ca. € 75,-- per 8 urige werkdag over. Wanneer je salaris op partime basis is opgegeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad afhankelijk van je jaarinkomen, maar je moet rekening houding met ong. 33% belasting en een klein percentage ZVW. Je hebt natuurlijk ook recht op bepaalde heffingskorting die het te betalen belasting weer verminderen. Voor een berekening heb ik meer info nodig:-)

groetjes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier kun je het op berekenen (maar het blijft natte vinger werk, omdat niet alle gegevens bekend zijn) Uitgaande van 20 uur bij een 38 urige cao: zal ongeveer 936 zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf 12,12 bruto per uur en ik werk 32 uur per week (voor een uitzendbureau) ben ook 25 en ik houd netto 292,- per week over.
Hopelijk heb je er wat aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Reken erop dat je ong. een derde inlevert op je salaris per maand.
(Lees meer...)
amc
13 jaar geleden
Grofweg moet je er ongeveer eenderde afhalen om het nettoloon te berekenen:

Je verdient dan dus netto ongeveer 9, 50 per uur.
Als je dan bijv. 20 uur per week werkt, verdien je ongeveer 760 euro in de maand.

Nogmaals: Het is een groffe berekening. Voor de precieze gegevens zul je bij je werkgever moeten navragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij een laag jaarinkomen kun je vaak ook nog een deel van de belasting die je betaalt aan het einde van het jaar bij de belastingdienst terugvragen.

dit kan met een Tj formulier
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is van zoveel zaken afhankelijk(o.a. neveninkomsten, wel of niet collectieve ziektekostenverzekering enzo) De (toekomstige) werkgever kan een bruto-netto berekening maken dan heb je het duidelijk in beeld
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding