Ik heb als niveau kader en ikwil later steward worden bij een vliegtuig maatschappij maar kan ik dat wel halen je hebt er min. mbo 3 voor nodig?

ik heb als niveau kader en ik wil later steward worden bij een vliegtuigmaatschappij maar kan ik dat wel halen je hebt er min. mbo 3 voor nodig.
link:http://www.tio.nl/stewardess_receptioniste_hostess/toelating/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

In jouw link valt te lezen dat je er met kader (vmbo kl) naar toe kan. Ook kun je eerst een mbo 2 opleiding volgen. Print dit uit en ga er mee naar je mentor of decaan op school en vraag of en hoe je naar die opleiding kan. Bedenk: motivatie (steward willen worden) is een zeer belangrijke factor. Succes.

Overigens ken ik mensen die bij basis zijn begonnen en volgend jaar HBO gaan doen dus het moet jou zeker lukken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt! Luchtvaartdienstverlener (MBO niv.4) kan met een kaderdiploma. +