Kan ik de richting studeren dat ik wil?

ik zit nu in het 5de middelbaar en als ik afgestudeerd ben ik kinderverzorgster of bejaardeverzorgster, ik heb het 7de middelbaar af en heb dan een TSO diploma
maar ik wil graag verder studeren voor toerisme en recreatiemanagement zou dat kunnen om die richting aan te kunnen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja inderdaad :)

Het beste antwoord

Na je 7de jaar BSO heb je inderdaad een diploma dat gelijkgesteld wordt met een TSO diploma. Dus kan je inderdaad in principe elke richting uit die je wil ook Toerisme en recreatiemanagement.

Al moet ik zeggen dat het zeker niet makkelijk zal worden na een richting in het BSO ikzelf doe nu ook Orthopedagogie na Kinderzorg en het is helemaal niet makkelijk maar mits hard werken wel haalbaar

Succes!