Toch gewoon een cameraman/vrouw voor dierenfilms of dierendocumentaires. Ik kan daar geen andere naam voor vinden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+Je kan zo'n antwoord wel een -1 geven, moet je wel met een beter antwoord komen of op z'n minst aantonen waarom dit antwoord fout is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je wel mrtomaat.... inderdaad net alsof ik niet gewoon eerst gezocht heb naar een beter antwoord.
Na wat zoeken kwam ik op "wildlife cameraman".

http://englishtests.ucoz.com/FCE/test2/use/FCE_paper3_test2_use_part1.htm

Niet echt Nederlands, maar dat zijn nog maar weinig beroepstitels volgens mij. Natuurfilmer zou misschien de lading ook dekken (althans het grootste deel, ik neem sowieso aan dat je wilde dieren bedoelt en niet die in een hokje zitten).