hoe kun je iemand (collega) beleefd wegsturen?

laast kerstfeest gehad. Ik werk bij een bedrijf dat is ingehuurd door het bedrijf waar het kerstfeest van was. Dus van onze klant. Nu was er dus een man die ontzettend lastig was van de drank en mij niet met rust liet. Nu heb ik daar normaal niet zo'n problemen mee om iemand weg te sturen waar ik niet van gediend ben maar vaak ken ik die persoon dan niet (op stap ofzo) maar dit is een collega (klant). Dan wordt het toch moeilijker. Mijn bedrijf zit daar al 25 jaar vol tevredenheid van de klant.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (6)

Ik vind dat je die man gewoon netjes kunt zeggen dat je niet van zijn gedrag gediend bent.Je hoeft je toch niet op die manier op te offeren voor je bedrijf.Ik denk dat je baa dit ook begrijpt hoor.

Toegevoegd na 35 seconden:
baa=baas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg gewoon: Zou je zo vriendelijk willen zijn om mij even met rust te laten, doet hij dit niet moet je hem proberen te negeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schakel subtiel hulp in van een collega of meerdere die daar tussen kan staan of op een professionele manier hem kan terecht wijzen. Vaak lost humor ook veel op; Hee Henk, kijk jij even of er nog bier is (en dan van kastje naar de muur sturen) .

Overigens zou drank geen excuus zijn voor zijn gedrag.

Wees er ook van bewust dat iemand jouw grens overgaat en verleng deze niet omdat het omdat het een 'belangrijk iemand' is.
13 jaar geleden
2x vorderen om vriendelijk op te duvelen. als hij niet gaat gewoon aanhouden en de politie belle
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals je het schetst lijkt het of er meerdere gasten/klanten waren op dat feest. Die lastige was dus niet DE KLANT maar waarschijnlijk een werknemer van jullie klant.

Ook als hij de baas was geweest is dit gedrag natuurlijk niet te tolereren, maar nu lijkt het me eenvoudiger, zoek een paar naaste collega's van de lastige man en verzoek hen om even te helpen hem zich te laten gedragen.

Indien geen resultaat, vraag wie zijn baas is en ga daarheen. Dit wil jullie klant ook echt niet, kan me niet voorstellen in ieder geval.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt het ging om een medewerker van onze klant. ik ben niet zo goed in het beleefd afwimpellen, ben beter in botte reacties. maar binnenkort heb ik een nieuwaarsborrel en dan weet ik wat ik moet doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beter een botte reactie, dan geen reactie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mion heeft helemaal gelijk
collega's van zijn bedrijf erbij halen, die willen dit ook niet
Wij zijn,dacht ik, goede collega's van elkaar en daar wil ik het graag bij laten.