Mijn zoon zoekt snel tijdelijk werk.

Wachtend op oproep defensie zoekt hij tijdelijk werk.
heeft HAVO, technisch inzicht, 1 jr fysioth., werkt graag met zijn handen. Wie heeft een gouden tip. Een site die wij niet kennen enz. (omg spijkenisse, r'dam hoogvliet)

Weet jij het antwoord?

/2500

De beste tip die ik kan bedenken: loop eens door de stad. Er zijn weer veel winkels die middels een briefje aan de ruit vragen om personeel. Dat kunnen verkopers zijn, maar ook magazijnmedewerkers e.d.

Ik neem aan dat geen oproep voor dienstplicht, maar voor een betaalde baan. Ik zou zeggen laat hem ook wat leuke dingen doen nu hij er tijd voor heeft, als dat leuke ook nog betaald is zou dat het mooiste zijn. Succes!

Ik neem aan dat hij zich inmiddels heeft laten inschrijven bij alle uitzendbureau's en alle leuke bedrijven in de omgeving heeft afgebeld of aangeschreven danwel daar druk mee bezig is ? Want als mamma een baantje voor hem moet regelen, krijgt-ie natuurlijk alsnog het vakje 'ongeschikt.....'. ;-)

Ojee , defensie weet waar je aan begint haha. Maar gewoon een uitzendbureau of detacherings bureau.

ze zoeken ook vaak part-timers in zorg tehuizen

Bij bouwmarkten en tuincentra wordt regelmatig tijdelijk werk aangeboden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100