Mijn zoon zoekt snel tijdelijk werk.

Wachtend op oproep defensie zoekt hij tijdelijk werk.
heeft HAVO, technisch inzicht, 1 jr fysioth., werkt graag met zijn handen. Wie heeft een gouden tip. Een site die wij niet kennen enz. (omg spijkenisse, r'dam hoogvliet)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (6)

De beste tip die ik kan bedenken: loop eens door de stad. Er zijn weer veel winkels die middels een briefje aan de ruit vragen om personeel. Dat kunnen verkopers zijn, maar ook magazijnmedewerkers e.d.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat geen oproep voor dienstplicht, maar voor een betaalde baan. Ik zou zeggen laat hem ook wat leuke dingen doen nu hij er tijd voor heeft, als dat leuke ook nog betaald is zou dat het mooiste zijn. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze zouden het wel weer in kennen voeren dienstplicht
dan voor man en vrouw
Ik neem aan dat hij zich inmiddels heeft laten inschrijven bij alle uitzendbureau's en alle leuke bedrijven in de omgeving heeft afgebeld of aangeschreven danwel daar druk mee bezig is ?
Want als mamma een baantje voor hem moet regelen, krijgt-ie natuurlijk alsnog het vakje 'ongeschikt.....'.
;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies, doe dat eerst maar. Ik weet uit ervaring dat als je jong bent je zo aan de slag kunt als je een uitzendbureau binnenloopt. Niet altijd leuk werk, maar het gaat immers om het geld. +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op die leeftijd ? Da's naar binnen lopen, vijf minuten babbelen en met een baantje weer naar buiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mij lukte dat op mijn 45ste nog.....
Ojee , defensie weet waar je aan begint haha.
Maar gewoon een uitzendbureau of detacherings bureau.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze zoeken ook vaak part-timers in zorg tehuizen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij bouwmarkten en tuincentra wordt regelmatig tijdelijk werk aangeboden.