Wat is een goede manier om meer werk toegewezen te krijgen?

Je bent werknemer en je merkt dat het werk de afgelopen is teruggenomen en je hebt het op sommige moment niet veel te doen.

Hoe kun je dit op een op goede manier aan kaarten bij de baas zodat hij niet gaat denken dat de werknemer alleen maar uit zijn neus heeft gegeten.

Toegevoegd na 4 minuten:
Correctie: de afgelopen tijd is ipv de afgelopen is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Zeggen dat je rustig de dag door komt, maar graag met het zweet op het voorhoofd de week eindigt. Stel voor dat je eventueel op ad hoc basis op een andere afdeling ingezet kan worden.

Het is erg onbevredigend als je te weinig te doen hebt, de dagen duren dan veel langer dan wanneer je lekker bezig bent.
paulus811
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is wel een goede zin trouwens :)

Andere antwoorden (2)

Gewoon vertellen en vragen wat eraan te doen is. Misschien heb je zelf ideeën over dingen die je erbij kunt doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kun je toch gewoon melden? Ik kan me niet voorstellen dat een baas een probleem heeft met een werknemer die aangeeft meer te willen doen!!

De beste manier om te communiceren met je werkgever (of met mensen in het algemeen??) is om dit op een open eerlijke manier te doen. Alleen dan kun je van ze verwachten dat zij ook open en eerlijk naar jou toe zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar je moet het wel een beetje mooi verpakken :)