Welke soort organisaties, zouden geïnteresseerd kunnen zijn in computerlessen?

Voor mensen met een verstandelijke beperking/achterstand/maar ook voor ouderen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Er is veel vraag naar computerlessen bij inburgeringscursussen. Dus voor allochtonen.

Informeer eens bij de gemeenten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn ook bureaus die activiteiten organiseren voor kinderen met b.v. autistische stoornissen of met lichte verstandelijke handicaps. Uit je andere vragen begrijp ik dat je daar veel ervaring mee hebt, dus probeer eens of je via zo'n bureau computercursussen kunt geven.

Of neem contact op met stichting MEE, speciaal voor mensen met verstandelijke handicaps. Daar kunnen ze je vast verder helpen.

Wat je ook nog kunt proberen is om individuele begeleiding aan te bieden, b.v. via websites waar PGB-houders zoeken naar zorgverleners, zoals onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is er een lijst met adressen van bureaus die activiteiten organiseren voor kinderen met b.v. autistische stoornissen of met lichte verstandelijke handicaps.
??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, volgens mij niet, maar je kunt b.v. eens kijken op de website van de NVA (Nederlandse vereniging voor Autisme) en informeer vooral bij de MEE.