Voor een fles niet. ADR (gevarengoed) werk met een puntensysteem. Zo kan een transporteur uitrekenen of een bepaalde hoeveelheid gevarengoed onder de ADR regels moet worden vervoert.

De link verwijst naar een ADR calculator. Zodra je aan de 1000 punten zit wordt het ADR.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee hoor, de gebruiksaanwijzing en waarschuwingen staan op de fles zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee want het blijft onder het minimum gewicht om ls vervoer van gevaarlijke stof aan te duiden.
Zou de vervoerder er een pallet vol van hebben dan weer wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee geen extra papieren,zorg alleen dat het goed verpakt is,zodat het niet kan rollen in de doos.eventueel noppen folie eromheen doen.dan kan er niets mee gebeuren.je kunt ook op de doos zetten BREEKBAAR dan gooien ze niet met de doos.