Voor een brievenbuspakket is maar een tarief. Dat plak je op het pakket en gooi je in de brievenbus. Past het niet in de brievenbus dan is het geen brievenbuspakket. Je kunt ook kijken wat het kost om bijvoorbeeld via kiala te verzenden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kiala is qua brievenbuspost niet goedkoper en de rest is gewoon een dom antwoord. Ik ben op zoek naar slimme/creatieve reacties.

Andere antwoorden (1)

Via de post. Inleveren op een postagentschap.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Domme antwoorden kun je beter achterwege laten.
Ik ben op zoek naar slimme/creatieve reacties.