Kan ik mijn post laten op bezorgen op de camping?

Hallo,

ik sta altijd van april tot oktober op de camping. In die tussentijd ben ik dus niet thuis. Mijn buurvrouw dat altijd alles bij mij thuis, waaronder de brievenbus leeg halen. Nu vroeg me dus af kan ik mijn post tijdelijk laten bezorgen op de camping waar ik op sta? Wat ik nu altijd doe, is dat mijn buurvrouw alle post in een envelop doet en naar mij op stuurt. Dat is op zich een goeie optie, maar het kost toch postzegels, en die zijn niet gratis. Ik kan dan wel 2x in de week naar toe rijden, alleen ik woon in Groningen en sta in Flevoland op de camping, dus dat ligt ver uit elkaar.

Mvg,

Pandabeer050

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (2)

Ja hoor, dat kan. Kun je bij PostNL aanvragen. Kost wel iets, namelijk 23,95 euro voor de 1e week en elke week erna nog 3,95 euro.
Dit geldt dan natuurlijk wel alleen voor de post die zij bezorgen.
http://www.postnl.nl/ontvangen/doorsturen-en-bewaren/doorzendservice/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voor langere tijd zou ik het zeker doen. Je krijgt je post sneller, en bent niet afhankelijk van je buurvrouw. Ik heb er twee keer gebruik van gemaakt na een verhuizing. Ik meen een maand of drie, misschien vier. Ideaal: je hoeft geen haast te maken met het versturen van adreswijzigingen, en in die drie a vier maanden komt eigenlijk alles wel een keer voorbij, dus alles wat ik op het eind van die periode nog doorgestuurd kreeg (te herkennen aan de stickers van PostNL (toen nog TPG, geloof ik)) was meteen een herinnering voor mij om die relatie alsnog een wijziging door te sturen. Werkt heel makkelijk, alles is online te regelen.
Nee post nl bezorgd niet op campings pakketjes of als er voor getekend moet worden gaat rechtstreeks naar een ophaalpunt
een jaar geleden