Waar moet ik een brief inleveren die ik naar Duitsland wil versturen?

Ik wil een brief sturen naar Duitsland, moet ik die gewoon in de Nederlandse brievenbussen doen? En hoeveel postzegels moeten daarop? In welke gleuf moet ik de brief dan doen, gewoon bij overige postcodes?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
5.8K
Ritsuka
8 jaar geleden
Zou wat zijn als je die in een Duitse brievenbus moet doen.
Gewoon duidelijk adres en land erop zetten, voldoende postzegels en in overige postcodes gooien.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Of ga er mee naar het postkantoor en laat ze daar se goede hoeveelheid postzegels er op doen. Via daar kan hij meteen verstuurd worden.

Antwoorden (1)

Gewoon in de Nederlandse brievenbus bij overige postcodes doen. Het tarief voor een brief naar Duitsland is 1,15 euro.