Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoelang duurt transport vanuit China naar Nederland?

Ik heb 18, 19 maart schoenen besteld bij een goedkope site, en het zou vanuit China komen. Ik vind het al best lang duren! En ben bang dat ze niet zullen komen! Ik zou graag willen weten hoelang de reis duurt naar Nederland?

Groetjes.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
16K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Duurt normaal circa 3 weken, maar nu kan het iets langer duren ivm Chinese feestdagen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Duurt normaal circa 3 weken, maar nu kan het iets langer duren ivm Chinese feestdagen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Grote sites zoals Ali express en miniinthebox hanteren meestal een verzendtermijn van ongeveer 1 week, daarna duurt het nog maximaal zo'n 3 weken voordat het spul Nederland bereikt. Reken dus op maximaal zo'n 30 dagen. Met een beetje pech moeten er ook nog invoerrechten betaald worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat kan verschillen welke verzend methode u heeft gekozen maar normaal duurt het ongeveer 15 a 20 werkdagen maar mag ik weten welke site ik bestel namelijk bijna dagelijks uit china ik zou u graag willen helpen of advies geven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding