Hoelang duurt transport vanuit China naar Nederland?

Ik heb 18, 19 maart schoenen besteld bij een goedkope site, en het zou vanuit China komen. Ik vind het al best lang duren! En ben bang dat ze niet zullen komen! Ik zou graag willen weten hoelang de reis duurt naar Nederland?

Groetjes.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
16K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Duurt normaal circa 3 weken, maar nu kan het iets langer duren ivm Chinese feestdagen.

Antwoorden (3)

Duurt normaal circa 3 weken, maar nu kan het iets langer duren ivm Chinese feestdagen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Grote sites zoals Ali express en miniinthebox hanteren meestal een verzendtermijn van ongeveer 1 week, daarna duurt het nog maximaal zo'n 3 weken voordat het spul Nederland bereikt. Reken dus op maximaal zo'n 30 dagen. Met een beetje pech moeten er ook nog invoerrechten betaald worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat kan verschillen welke verzend methode u heeft gekozen maar normaal duurt het ongeveer 15 a 20 werkdagen maar mag ik weten welke site ik bestel namelijk bijna dagelijks uit china ik zou u graag willen helpen of advies geven