Nee.

Als je verstandig bent lees je eerst de "Algemene Voorwaarden Postbussen 2015" waarin alles staat over de situaties waarin jezelf of PostNl de huur kan opzeggen en alle andere regels.

Stem je met die voorwaarden in en ga je de overeenkomst aan, dan start de huur, voor minstens een jaar. Daarna wordt de overeenkomst stilzwijgend verlengd voor onbepaalde tijd, tenzij tijdig schriftelijk opgezegd. Opzegging na dat eerste jaar kan met een opzegtermijn van een maand, deze regel geldt voor postbussen die door natuurlijke personen worden gehuurd.

Het zijn voor particuliere personen eigenlijk dezelfde regels die gelden voor allerlei andere abonnementen.

Tarieven 2015 exclusief btw: entreetarief eur 39.-, jaarbedrag eur 175.-
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

vroeger was het zo dat je a la minute bij een postkantoor binnen kon stappen en een post box huren , tegen € o.= alleen betaalde je eenmaal een borg voor de 3 sleutels , dat je dan weer terug kreeg als je de sleutels later in leverde , maar of dat nog zo is weet ik niet , van bedenktijd heb ik nog nooit gehoord of zo