Wordt een AANGETEKEND verstuurde post, gelijk volgende dag bezorgd?

Of hoeft een aangetekend verstuurde post(pakket) niet perse volgende dag bezorgd te zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8.7K

Antwoorden (2)

PostNL bezorgt met de grootste zorg al uw brieven en buspakjes door heel Nederland. Zes dagen in de week bezorgen wij de brieven en buspakjes die u kunt deponeren in een brievenbus of afgeven bij een Postkantoor. Zakelijke klanten kunnen bovendien ook terecht bij een Business Point of Business Balie van PostNL.

Aangetekende post bezorgt PostNL van maandag tot en met zaterdag. PostNL streeft ernaar om uw aangetekende post de volgende werkdag te bezorgen, maar we kunnen geen garanties geven. Indien de ontvanger niet thuis is, wordt het de volgende dag nogmaals aangeboden. Is de ontvanger dan nog niet thuis, dan kan de brief/pakket afgehaald worden op een afhaalpunt van Postnl.

Er wordt naar gestreefd de aangetekende post de volgende dag bezorgd te krijgen, maar dit lukt niet altijd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Even een compensatie plus+ ongegronde niet logische minnen houden wij niet van! ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt Jodokus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een min maakt me ook niet uit, als hij terecht is en/of gemotiveerd.
Aangetekend betekent alleen maar dat er bewijs is dat de brief of het pakket vervoerd wordt. Heeft niets met tijdsduur te maken, dan moet je met expresspost of een koerier versturen