Nee dat is niet nodig.
D = bus (vervoer van meer dan 8 personen) heeft een compleet ander (theorie) examen (vakbekwaamheid e.d.) dan voor C. (vrachtwagen)

C is niet gericht op personenvervoer dus die hoef je niet te halen.

Je kan alle categorieën halen zonder dat je een andere categorie hebt. Behalve de E rijbewijzen. Je moet om bv CE te halen eerst C hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om je C of D te halen moet je wel degelijk eerst je B .hebben gehaald
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke dankjewel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ihave, je hebt helemaal gelijk. helemaal niet aan gedacht. Dank je voor de aanvulling.