wat gebeurd er met je pakketje bij post nl als de ontvanger het weigerd?

hey,
ik heb dus wat opgestuurd om het te laten bewerken,
Alleen nu heb ik me dus bedacht,
kan de ontvanger het weigeren zodat ik het gewoon weer thuis krijg zonder extra kosten,

want als de ontvanger het aanneemt dan moet die weer 7 euro betalen om het naar mij opsturen ( ik moet die betalen )

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus jij verandert veel te laat van gedachten en nu wil je dat Postnl daarvoor opdraait? Aardig hoor!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dankje wel ! :D
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Weten we nu ook meteen waarom postnl steeds moet bezuinigen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
omdat ze slechte service leveren ja..

Het beste antwoord

Ja, de geadresseerde kan weigeren en ze kunnen weigeren het af te halen als de postbode een kaartje in de bus doet als ze niet thuis zijn. Dan duurt het wel bijna 4 weken voor je het terugkrijgt omdat het zo lang blijft liggen om opgehaald te worden bij het dichtsbijzijnde 'postkantoor'.

Als het bij de buren is bezorgd omdat de geadresseerde niet thuis is wordt het wel lastig maar ook hier kun je het weigeren, daarvoor moet je dus met het pakketje ongeopend naar het postkantoor en terug laten sturen.

Ik hoop wel dat je jouw adres erop gezet hebt.

Het blijft niet netjes want je laat nu postnl twee keer voor je lopen voor de prijs van één.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
en niet netjes leert postnl maar zelf eerst netjes te gedragen,
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De overheid ook, die legt postnl allemaal regels op en doet dat niet bij de concurrent en nu is iedereen boos omdat men naar de concurrent gaat en postnl zo moet bezuinigen met alle gevolgen van dien.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Waar slaan al die minnen op? Omdat jullie het niet leuk vinden dat Pelle het voor postnl opneemt, of omdat het antwoord fout is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
post nl is de gene die hier steelt, pakketjes raken om een of andere reden kwijt.. En die minnen ik zou het niet weten ik was het niet iedereen zijn mening toch?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
en trouwens peet hoe zie jij het als stelen?