Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

heb bekeuring in frankrijk gekregen, wat kan ik daar tegen doen?

ik wist niets van een bekeuring in frankrijk en toen ik terug thuis was na mijn overwintering moest ik het 3 dubbele betalen omdat ik de termijn overschreden had
hoe kan ik dit terug draaien?

atina

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hoezo terugdraaien? Je hebt een overtreding begaan en de boete niet tijdig betaald. Gewoon betalen dus.
Inekez1
7 jaar geleden
Je had je van te voren beter moeten voorbereiden voor je op reis ging. Dan had je kunnen zorgen dat je post wordt doorgestuurd naar je vakantieadres, of dat iemand anders regelmatig je brievenbus in Nederland leegt en belangrijke post opent, inscant en naar jou mailt. https://www.anwb.nl/juridisch-advies/op-vakantie/met-de-auto-op-reis/boete-buitenland/boete-uit-frankrijk
paulus811
7 jaar geleden
Waarom waag je er niet een mail aan met uitleg waarom de boete niet op tijd betaald is? Nee heb je, ja.........
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Tip: PostNL heeft een app, waarmee je kunt zien als er post wordt bezorgd op je NL adres, inclusief een scan van het poststuk. Dan zie je wanneer daar een boete tussen zit en kun je eventueel maatregelen nemen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Terugdraaien van de tijd is niet mogelijk, neem je verlies en betaal het verschuldigde bedrag, ik heb hele nare jurisprudentie gekregen n.a.v. een relatief lage flits boete op de periferique die ik uit principe weigerde te betalen. En overwintering is geen geldig excuus voor te laat betalen, ik kan ook niet de verschuldigde hypotheek van m'n huis in NL op z'n beloop laten omdat ik lekker aan het overwinteren ben in het buitenland.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
dit is appels met peren vergelijken wat U doet
U weet dat de hypotheek betaald moet worden
ik wist niet dat ik geflitst was en moest betalen anders had ik maatregelen genomen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
" dit is appels met peren vergelijken wat U doet
U weet dat de hypotheek betaald moet worden"
Niet helemaal, het gaat er om dat ondanks de overwintering niemand hier rekening mee houdt in de postbezorging, je had dus moeten zorgen dat tijdens de overwintering iemand de post behandelt + de plantjes water geeft.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing