Is er een routeplanner waarbij je kunt aangeven een bepaalde straat te vermijden?

Bij Google maps kun je aangeven 'ik wil van A naar B, maar via C'. Zijn er ook sites/navigatiesystemen waarbij je juist kunt aangeven 'ik wil van A naar B, maar niet via C / niet via een bepaalde straat'?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja, veel navigatiesystemen, waaronder TomTom, hebben dat. Nadat de route berekend is, kun je delen van de berekende route vermijden. Er wordt dan een alternatieve route berekend.

Ik doe dat met googlemaps. Voer eerst vertrek- en eindpunt in en laat de route berekenen. Bij elke wijziging van straat (bocht etc) zie je een klein rondje en dat kun je overal naar toe trekken. Dus als je die straat NIET in wil trek je dat rondje naar rechts of naar links waar je wel wilt rijden.

Zet er een RNS 300( van VW) in. Je jan daarmee met de traffic toets kijken naar plaatsen waar ze mee bezig zijn en dan kun je ze ook vermijden is herk handig heb ik ook

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100