Hoeveel tijd krijg je per vraag voor de theorie-vragen voor rijbewijs B

ik heb een cd rom waar ik de tijd kan instellen. Dan wil ik het graag in de tijd leren die ervoor staat

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.4K

Het beste antwoord

Volgens mij heb je per vraag 10 seconden de tijd om te antwoorden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Herstel, bij het onderdeel "gevaarherkenning" heb je slechts 8 seconden om antwoord te geven.

http://www.mathu.info/downloads/Het_vernieuwde_theorie-examen_per_2010.pdf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:O
Ik heb hem afgelopen dinsdag 10de ook moeten doen, maar ik dacht dat het veel minder tijd was.
Iets van 4 seconden ofzo.

Andere antwoorden (2)

Het examen bestaat uit 2 gedeelten; de eerste 25 vragen heb je langer de tijd voor (ong 30 sec) daarna de volgende vragen heb je een stuk korter.. Bedenktijd heb je dan haast niet meer.. Seconden exact is lastig te zeggen, er staat een balkje in beeld Die leeg loopt.. Minder dan een halve minuut iig dus.. Heb t net afgelegd en ben geslaagd :) groetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ong. tussen de 10 en de 30 seconden