Hoelang duurt het voordat een hoesje uit amerika naar nederland komt?

Ik heb afgelopen maandag een pakketje bij etsy.com bestelt (een hoesje) maar die heb ik nodig voor woensdag.
Hoelang duurt het ongeveer nog ik neem aan dat er geen extra spoed bij zat.

Verzending status — In Transit
USPS First Class Mail® International LN366131954US

Volg informatie Locatie Tijd

Depart USPS Sort Facilty LOS ANGELES, CA ,US Nov 29, 2012

Processed through USPS Sort Facility LOS ANGELES, CA 90009, US Nov 28, 2012 2:45 PM

Electronic Shipping Info Received US Nov 28, 2012

Shipping Label Created US Nov 27, 2012 12:07 AM

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

Als je ze bij Dell hebt besteld komen ze uit Ierland. Binnen de EU, Er komt geen douane aan te pas. Als ze de fabriek verlaten zijn ze in drie dagen bij je thuis. Als je een trackingnummer krijgt, dan zorgen dat je via het internet de aflevertijd afspreekt, Ze desnoods bellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt!