Kan postnl 5 dagen te laat zijn met bezorgen? Ik verwacht een pakket en die had vorige week donderdag/vrjdag aan moeten komen.

Toegevoegd na 11 minuten:
Geen track&trace code want de persoon maakt zelf postzegels dus zelf afgegeven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo dat is knap dat hij zelf postzegels kan maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan zelf postzegels uitprinten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe doe je dat,via post.nl?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee je eigen postzegels uitprinten en dan op het pakketje plakken en dan afgeven bij postnl.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan bedoel je valse zegels?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het door de brievenbus kan, krijg je sowieso geen track en tracé!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen oplichter, ik heb al haar gegevens en het is een pakketje. Kan postnl echt niet te laat zijn??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze zelf postzegels uitprint via internet moet ze alsnog om een verzend bewijs met track en tracé vragen bij postkantoor.. Aangezien dat de normale gang van zaken is vraag ik me af waarom ze dat niet gedaan heeft.. TNT kan laat zijn aangezien er weekend tussen zit.. Maar zoek voor de zekerheid eens in je schuurtje..

Antwoorden (3)

Vijf dagen is wel lang,misschien kun je van de persoon warvan je het pakje krijgt vragen naar het track en trace nummer?
Niet dat dit alles zegt hoor want het was gisteren nog bij RADAR,de post neemt het blijkbaar niet zo nauw met pakjes afleveren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
past het door de standaard brievenbus denk je
want dan is het rijkelijk laat
heb je ook geen kaartje gekregen ?
met afgeleverd bij buren o.id
of waar je het wellicht kunt afhalen ?
alle pakketje die niet door de brievenbus passen
daar krijg je als het goed is kaartje van dat ze aan de deur zijn geweest.
kijk je post nog eens na want het kan natuurlijk zijn dat je kaartje per ongeluk bij de kranten en folders zijn geraakt
maar als je het vrijdag verwachtte en het is er dan nog niet dan is dinsdag de eerstvolgende leverdatum
wacht morgen nog even af en ga dan bellen
12 jaar geleden
Inderdaad 5 dagen is behoorlijk lang. Jammer dat de afzender niet met track en trace heeft verzonden. Want dan kon je de afdeling track en trace bellen. Die kunnen nog dieper kijken in het systeem dan wij op internet. Heb je al de klantenservice gebeld? Misschien is dat een optie. Ik werk zelf op de zakelijke markt. En helaas zonder track en trace kunnen wij weinig doen, omdat het om een niet traceerbaar stuk gaat. Is het pakketje niet retour afzender gegaan?