is het echt waar dat een ford zichzelf kan inparkeren zoals in de reclame?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Echt cool hoor!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geloof het of niet, dit is een techniek die al een tijdje bestaat. Duur, dus daarom (nog) niet standaard op elke nieuwe auto. VW heeft deze techniek ook al.

Antwoorden (3)

Ik kan de reclame niet zien, maar weet wel dat de Ford zelf kan inparkeren, dit gaat echter zeer langzaam, mijn buurman heeft zo'n slimme auto.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dit kan zeker, zie het filmpje

Toegevoegd na 12 minuten:
Het filmpje is een demo van een autodealer, dus niet het reclamefilmpje!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
dat was juist de vraag zoals in de reclame dus dat wil de vraag steller weten dat filmpje kent de vraagsteller dus al.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is juist NIET het filmpje maar een demo van een autodealer
Ja hoor,

Maar dit is niet zo nieuw als Ford ons doet geloven. De Toyota Prius kan dat al jaren. (aantal uitvoeringen)