Waar in limburg kun je motorcross lessen volgen?

Waar kun je dit doen en wat heb ik hier voor nodig? ik heb de kleren en motor al.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Voor crossbanen in limburg zit je volgens mij super. keuze genoeg. voor een noord-hollander dus lastig een goed advies te geven. ik zou zeggen, trek er op een middag eens op uit, en rij gewoon eens langs bij verschillende banen. je ziet zelf wel wat jou wel en niet aanspreekt! ik weet van banen in Horst en Nederweert. allebei een goeie keuze
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kan perfect bij Stefan Everts, 10 voudig wereld kampioen.