Hoe kan ik het goedkoopst een pakket verzenden naar de Vs?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt er aan hoe groot en hoe zwaar je pakket is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is net boven de 2 kg.Maar kan ik het voordeliger verzenden door er 2 pakketten van te maken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee 1 pakket is altijd voordeliger, want anders stijgen je handlings kosten. Voor een dergelijk klein pakket, niet moeilijk doen en bij TNT verzenden. Want dan komt het ook aan, en redelijke prijzen ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij andere verzenders krijg je eerder problemen, omdat je dan ook economische waarde, goederencodes en inhoud moet gaan vermelden ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,maar het kost 34 euro terwijl ik alleen een cadeau wil verzenden.ik vind het schandalig duur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
17,76 als je het gewicht terug brengt TOT 2 kg en het als Basis Pakket verstuurd. Dan issie alleen niet verzekerd, en duurt het langer eer dattie over is. TNT blijft het goedkoopste in dit geval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En duur valt wel mee. Een catalogus opsturen naar Arabische landen voor 120 Euro en dat 3 keer omdattie 2 keer niet aankomt. Dat is pas duur, maar gebeurt wel ;-)
(Praktijkervaring als exportmedewerker)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omruilen voor een kadobon is ook een optie... Dan kan je die voor 77 cent opsturen :p

Antwoorden (2)

Via TNT Post met Internationaal Pakket Plus (Buiten EU) verzendt u snel en betrouwbaar al uw pakketten naar bestemmingen buiten de EU. Internationaal Pakket Plus bereikt alle adressen waar ook ter wereld.

0-2 kg € 24,10
2-5 kg € 34,20
5-10 kg € 57,10
10-20kg € 104,10
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het geen haast heeft kan TNT het voor relatief weinig verzenden. Als het wel haast heeft kun je het bijvoorbeeld door fedEX of UPS laten doen, dit is wel een stuk duurder.