Ik wil graag vanaf Amsterdam een kaartje Zwolle Groningen kopen kan dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (2)

Jazeker kan dat. Zowel in de automaat als bij het loket. Dan moet je een ander vertrekstation aangeven.
Amadea
11 jaar geleden
Je kunt thuis op je computer een e-ticket kopen, daar kun je elk gewenst station voor vertrek en aankomst kiezen. A4-the uitprinten, met legitimatiebewijs heb je dan een geldig plaatsbewijs.

Toegevoegd na 1 minuut:
A4-the = A4-tje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Zijn er dan (nog) mensen die een e-ticket kopen? Dat is sinds de ov-chipkaart toch niet (meer) nodig?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik doe dat idd nog steeds. Het is niet alleen erg gemakkelijk, maar ook erg handig als je in een gemeente woont, waar meerdere vervoersmaatschappijen van af rijden, zoals b.v. NS en Connexxion en er dus verschillende (niet erg duidelijke) poortjes zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed idee! Ik heb nu last dat ik mijn treinreizen moet declareren en dat ik daarvoor kennelijk niet de juiste instellingen voor mijn ov-chipkaart heb. Ik ga dit weekend gewoon met een uitgeprint ticket reizen. Veel gemakkelijker dan dat vage in- en uitchecken bij paaltjes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tuurlijk, als je maar zelden met de trein gaat heb je toch geen ovchip nodig? Ik heb laatst zo'n spoordeelkaartje gekocht. Met mijn zoon met ovchip en ik een uitgeprint kaartje wat zo gratis was.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook heb je zo'n eticket nodig bij bijv een tienertoer (heeft zoon ook gedaan). Dan heb je juist geen ovchip nodig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het nadeel van e-ticket is dat als de reis niet doorgaat om wat voor reden dan ook, je vette vette pech hebt, want je krijgt je geld niet terug.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, je moet je eticket dan ook geen dagen vantevoren kopen natuurlijk!