Als je een achterband wilt plakken moet je dan het achterwiel eruit halen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Fietsen
1.1K

Antwoorden (2)

Dat hoeft niet, maar soms is dat wel makkelijker. Als je al weet waar het gaatje zit, kun je op die plek de band loshalen van de velg. Maar als je geen idee hebt waar de band lek is, dan is het erg onhandig om de hele band rondom los te halen van de velg terwijl het wiel nog in het frame zit.
7 jaar geleden
Als ik het tegenkom doe ik het wiel er niet uit. Als je de fiets ergens omhoog kan hangen,is het wel veel makkelijker.