Wat kost een liter (kostprijs) van die witte smurrie waarmee men witte symbolen op het wegdek aanbrengt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij wil je weten wat het kost om een pijl op een uitvoeger te zetten, of zie ik dat fout?

Antwoorden (2)

Wegenwit is niet zo duur, maar tegenwoordig wordt alle wegmarkering op de snelwegen aangebracht in de vorm van thermoplast: van die dikke witte plastic-plakken die verwarmd worden aangebracht. Thermoplast gaat veel langer mee dan wegenwit.

Wat het precies kost, weet ik niet, maar je zou kunnen informeren bij onderstaande aannemer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De prijzen van wegenverf zijn eenvoudig op internet te vinden.
Vaak wordt in wegenverf nog glasparels toegevoegd om het reflecterend effect te bereiken.
In de link een leverancier van dergelijke verf.
De professionele versie kost daar ongeveer € 65 per 2,5 liter - dat is dus ruim € 25 per liter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zullen de verf echt niet in busjes van 2,5 liter kopen en je weet zelf ook wel dat hoe groter de inhoud je koopt hoe goedkoper het wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo... Da's duur!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij heb je je tuin geasfalteerd en wil je door een wegenmarkeerder parkeervakken laten belijnen. Heb ik gelijk? :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hehe