Bestaan er orignele Piaggio Zip SP mat antraciet kappenset?

Of moet je dan andere kappen kopen en die speciaal laten spuiten?
Stel het bestaat waar is dit te koop?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

De zip SP voorkap is door piaggio zelf nooit origineel als mat-antraciet/zwart gemaakt. Alle Sp voorkappen die mat zijn zijn gemaakt door andere bedrijven in die kleur, dus niet overgespoten. Deze niet-originele kappen zijn vaak van de zelfde kwaliteit als originele piaggio kappen. De voorkap van een normale zip is door piaggio zelf wel gemaakt in mat zwart.

Zelf overspuiten kan ook maar het resultaat zal niet zo mooi zijn als een kap die daadwerkelijk in die kleur gemaakt is.

In de link een goede mat zwarte Sp-voorkap (uiteraard niet van piaggio zelf).